سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای مردم! بدانید که کمال دین جستجوی دانش و عمل به آن است . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 97 خرداد 26 , ساعت 1:17 عصر

درباره شرکت رهاورد چوب

شرکت رهاورد چوب یکی از تامین کنندگان صنعت ساختمان می باشد . این شرکت یکی از بزرگترین وارد کنندگانترموود برای چوب نمای ساختمان،دکوراسیون داخلی و فضا سازی می باشد که با پیشینه ای 15 ساله از قابل اعتماد ترین و بزرگترین شرکت های فعال در این حوزه می باشد .

شرکت رهاورد چوب نمایندگی انحصاری برند های معتبر دنیا نظیر ترموود بالتیرویال وهاسرو را در ایران دارا می باشد. برخی از عمده فعالیت ها و محصولات شرکت در این مقاله آورده شده اند.

نمایندگی رسمی شرکت بالتی رویال

اگر شما نیز در صنعت ساختمان، اجرای نمای چوب،طراحی داخلی با ترموود فعالیت دارید بدون شک نام بالتیرویال را به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان چوب ترموشنیده اید. تنها نمایندگی و نماینده ی رسمی این محصولات در ایران شرکت رهاورد چوب می باشد که در زمینه ی فروش، طراحی، اجرای پروژه های چوبی آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. نمونه های پروژه های انجام شده ی این شرکت در زمینه ی اجرای کفپوش ترموود، روف گاردن، ترموود فنلاندی، آلاچیق و … در وب سایت این مجموعه قابل مشاهده می باشد.

آشنایی با روف گاردن 

فروش ترموود هاسرو در ایران

یکی از بزرگترین افتخارات مجموعه ی رهاورد چوب دارا بودن حق نمایندگی محصولات ترمووود و چوب ترمو در ایران می باشد. هاسرو از پیشروان و پیشتازان تولید محصولات چوبیترموود در محدوده ی اسکاندیناوی می باشد .

ترمووود بالتیرویال

آمار فروش ترمووود بالتیرویال در سال های اخیر بسیار چشم گیر بوده است و به جرات میتوان آن را پرفروش ترین ترموود در ایران نامید. ترمووود بالتیرویال توسط شرکت رهاورد چوب به ایران وارد می شود و برای مواردی همچون نمای ساختمان، نمای چوبی ساختمان، نمای داخلی ساختمان، محوطه سازی، ساخت آلاچیق و… مورد استفاده قرار میگیرد. از طریق لینک زیر می توانید با ترمو وود رهاورد چوب بیشتر آشنا شوید

ترمووود

گارانتی ترموود

شرکت رهاورد چوب در راستای ایجاد اطمینان و اعتماد در مشتریان عزیز کلیه ی محصولات خود را گارانتی می نماید. این شرکت تنها شرکتی است که به مدت 35 سال گارانتی تعویض چوب و رنگ چوب را ارئه می دهد. دقت داشته باشید در صورت بروز موارد زیر محصول خریداری شده شامل گارانتی فوق الذکر می شود :
• تغییرات روی سطح چوب بر اثر شرایط آب و هوایی مختلف
• ایجاد ترک و شکستگی در قسمت نرم چوب
• تغییر ابعاد و سایز چوب
• ایجاد کپک و رشد قارچ بر روی چوب
• ایجاد هر نوع تغییری در ظاهر چوب
شرایط استفاده از گارانتی رنگ ترمووود بدین گونه است که در صورت اجرای رنگ توسط تیم رهاورد چوب این رنگ به مدت 5 سال شامل گارانتی خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق لینک های زیر با خدمات این شرکت آشنا شوید .

رنگ ترموود
چوب ترمو
گارانتی ترموود



لیست کل یادداشت های این وبلاگ