سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادرانت، کسی است که خطایت را فراموش کند و از نیکوکاری ات در حقّ خودش یاد کند . [امام حسن عسکری علیه السلام]
 
سه شنبه 96 خرداد 23 , ساعت 2:0 عصر

چگونه هولوگرام  روی سطح کاغذ و سایر مواد قرار می گیرد؟

روش کاربرد اصولا شامل ” استمپ داغ” است که فویل روی سطح مورد نظر قرار گرفته- کاغذ پلاستیک یا هر چیز دیگر. در حین به کارگیری گرما و فشار, هولوگرام به طور دائمی به سطح می چسبد. هولوگرام به وجود آمده را می توان در موارد متعددی مانند بلیط, کوپن جایزه, بسته بندی, گواهینامه, چک , فرم های تجاری , برچسب, کارت های اعتباری و بانکی به کار گرفت.
مشابها, برچسب های هولوگرامی که خودشان دارای چسب هستند را نیز می توان به کار برد, آن ها را می توان مستقیما روی کالا و یا مدارک چسباند و روشی مناسب برای پیگیری کالا بوده و اصالت کالا را تا حد زیادی تایید می کند.


دوشنبه 96 خرداد 22 , ساعت 11:18 صبح

کاربرد های نوار امنیتی هولوگرام

نوار امنیتی هولوگرام طرحدار مخصوص مهر و موم روی جعبه ها, کارتن ها و یا پاکت های نامه طراحی شده اند. زمانی که این نوار باز شود واژگانی مانند ” اریجینال, باز شده و یا کنسل” روی آن ظاهر می شود.برای جعبه, کارتن و پاکت نامه بالاترین میزان امنیت را دربردارند.نوارهای امنیتی هولوگرام را می توان برای هرنوع کاربردی شخصی سازی کرد ( دولتی, نظامی, صنعتی تجاری). آنها “نشانگر خدشه” دارند و یا به شما نشان می دهند که محصول باز و یا دستکاری شده است. این محصولات ترکیبی از امنیت و ظاهر زیبا هستند.  متون مخفی و قابل شخصی سازی توسط دستگاه های لیزر قابل خوانش هستنند و برای جلوگیری از جعل و حفاظت از برند کارایی بسیار دارند.

 


شنبه 96 خرداد 20 , ساعت 11:12 صبح

چگونه هولوگرام ، بدون کاغذ چاپ هولوگرامی روی سطح کاغذ و یا سایر مواد قرار می گیرد؟

روش کاربرد اصولا شامل ” استمپ داغ” است که فویل روی سطح مورد نظر قرار گرفته- کاغذ پلاستیک یا هر چیز دیگر. در حین به کارگیری گرما و فشار, هولوگرام به طور دائمی به سطح می چسبد.هولوگرام به وجود آمده را می توان در موارد متعددی مانند بلیط, کوپن جایزه, بسته بندی, گواهینامه, چک , فرم های تجاری , برچسب, کارت های اعتباری و بانکی به کار گرفت.
مشابها, برچسب های هولوگرامی که خودشان دارای چسب هستند را نیز می توان به کار برد, آن ها را می توان مستقیما روی کالا و یا مدارک چسباند و روشی مناسب برای پیگیری کالا بوده و اصالت کالا را تا حد زیادی تضمین میکند. هولوگرام ها با استفاده از فویل تولید میشوند که می توان آن ها را روی مواد متفاوتی مانند پلاستیک و کاغذ قرار داد. فویل هولوگرافیکبسیار نازک است و می توان آن را روی مواد مختلفی چسباند.ونیز توسط برند های فوق العاده معتبر به عنوان روشی برای تشخیص اعتبار کالا استفاده میشوند.بعلاوه هرگونه دستکاری را رویت شده و اگر کسی سعی در برداشتن و یا جمشابها, برچسب های هولوگرامی که خودشان دارای چسب هستند را نیز می توان به کار برد, آن ها را می توان مستقیما روی کالا و یا مدارک چسباند و روشی مناسب برای پیگیری کالا بوده و اصالت کالا را تا حد زیادی تایید می کند.ایگزین کردن هولوگرام کند به وضوح آشکار است.


سه شنبه 96 خرداد 9 , ساعت 10:54 صبح

هولوگرام و بازاریابی

 هولوگرام نقطه ی کانونی هریک از ابزار بازاریابی است. مشتریان همیشه مجذوب این  طراحی پویا خواهند شد, و ابزار بازاریابی شما را بیش از هر نوع پیشنهاد معمولی تاثیر گذار خواهند کرد. از عرف های قدیمی دور شوید و از هولوگرام برای ایجاد خاطره ای ماندگار در کسب و کارتان استفاده کنید.

به طور کلی,  بازاریابی هولوگرافیک به شما فرصت ارتباط عمیق تری با مشتری داده و تاثیری ماندگار به جا می گذارد.هولوگرامی که به خوبی طراحی شود, نه تنها نکات بسیاری را درباره ی کار شما بیانن می کند بلکه, روش شما در بازاریابی نشان می دهد که چقدر درباره ی ارتباط با مشتریانتان جدی بوده و به دنبال راه های جدید برای این منظور هستید.

اما همیشه اولین چیز پیدا کردن خدمات چاپ هولوگرام مناسبی است که کمکتان کند بهترین نتیجه را از هولوگرام خود بگیرید.اگر همچنان به دنبال دلیل قانع کننده ای برای استفاده از هولوگرام جهت بازاریابی خود هستید, در اینجاا  دلایلی را عنوان می کنیم تا اهمیت استفاده از این روش جدید را دریابید.


شنبه 96 خرداد 6 , ساعت 12:51 عصر

مزایای سیستم ثبت تصاویر هولوگرام HIR  برای  اعضا

 

  • ثبت کارهای هنری به صورت الکترونیک است و در نتیجه بررسی طرح­ها سریع­تر انجام می­شود.
  • دیگر به کپی هارد برای ثبت طرح­ها نیاز نیست و در نتیجه پروسه­ ی ثبت سریع­تر انجام می­شود.
  • سهولت در استفاده از این جهت  که اینترنت از روش­های ارتباطی ایمن استفاده می­کند.

 

در همکاری با اداره­ ی جاسوسی جعل(CIB)،که HIR را اداره می­کند،یک مجموعه از بخش­های آموزشی آنلاین شروع خواهد شد.اعضایی که کاربرهای اصلی(high users)از HIR فعلی باشند،در ابتدا مورد آموزش قرار می­گیرند و بعد از آن­ها کاربران پایین­ تر HIR.

سیستم جدید نه تنها مناسب­ تر،کارآمدتر و استفاده از آن آسان­تر است،بلکه آپدیت و طراحی جدید برای تقاضاهای HIR ارائه می­دهد تا راه­های مفیدتری که امروز هولوگرام­ ها طراحی و استفاده می­شوند را منعکس کند.

IHMA امیدوار است که این پیشرفت­های جدید در HIR،اعضا را تشویق خواهد کرد که به استفاده از HIR ادامه دهند،که هم آن­ها و هم مشتریانشان را از جعل کردن غیر عمدی و سهوی تخلف کپی­ رایت محافظت می­کند.

ثبت هولوگرام( HIR)

HIR ،ثبت هولوگرام­ های مورد استفاده در تمام دنیا است،به صورت منظم توسط اعضای IHMA آپدیت می­شود و تحت شرایط اطمینان و امنیت محض اجرا می­شود.با استفاده از HIR،تولیدکنندگان می­توانند بررسی کنند که یک هولوگرام که آن­ها قصد دارندد بسازند یک کپی ممنوع  از یک هولوگرام موجود نباشد و هیچ قانون کپی رایتی را نقض نخواهد کرد.

به علاوه،با بیشتر شدن تعداد سازمان­هایی که در حال معتبر شدن با ISO 14298 هستند-مدیریت پروسه­ های امنیت چاپ یا امنیت برگه(foil)-برای تولیدکنندگان اوراق بهادار مانند اسکناس،سندهای ID یا برگه­ های امنیت،IHMA اعضای خود را تشویق خواهد کرد که هولوگرام­ های خود را ثبت کنند.انجام یک پیش ­بررسی ثبت یک هولوگرام و ثبت هولوگرام­ ها در حال حاضر توسط Integraf و NASPO مورد نیاز است،دو سازمان پیشروی جهانی برای تصدیق 14298?

ISO 14298 مخصوص الزامات مربوط به مدیریت پروسه­ های امنیت چاپ است و یک سازمان انتقالی از CWA 14641 سابق است.


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ