سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از یکدیگر مَبُرید و به یکدیگر پشت مکنید و با یکدیگر دشمنی و کینه مَوَرزید و برادر هم باشید . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 96 مهر 22 , ساعت 6:8 عصر

چاپگر هولوگرامی 

در این مطالب ما قصد داریم که به شما نمونه هایی از چاپگرهای هولوگرامی را معرفی کنیم تا شما درباره این مطالب اطلاعات بیشتر و کامل تری را داشته باشید.تکنیک چاپ هولوگرام توهمی از ژرفا را خلق میکند.یک تصویر دو بعدی ممکن است بر اساس اینکه چگونه نور در آن تابانده شود سه بعدی به نظر آید.از آنجا که هنوز هم خلق یک تصویر سه بعدی بر روی یک سطح مسطح امکان پذیر نمیباشد،صنعت چاپ هولوگرام بر ورقه های هولوگرافیکی با مجاورت حرارت بر روی سطح کارت متکی است.یک چاپگر هولوگرامی میتواند از هولوگرام های پیش ساخته ی استاندارد مانند نوار های امنیتی  استفاده کند،همانند هولوگرام های متداول که منحصرا ساخته میشوند تا با خصایص مورد نظر شما متناسب باشند.

 انواع چاپگر های هولوگرام برای حفاظت از جعل

بدون شک هولوگرام های مرسوم به شکل گسترده در مدارک حساس بکار میروند.مانند یک عضو یا نشان امنیتی به همراه حساب یا کارت اعتباری-مشابه مدارک دولتی-برای مثال گواهی نامه ی رانندگی،آیدی های ملی و گذرنامه ها. برای حفاظت،این اسناد در مقابل تکثیر غیر قانونی بر چاپ هولوگرافیکی متکی میباشند.

بعنوان یک معیار امنیتی،تکثیر هولوگرام بدون نمونه ی اصلی بسیار دشوار میباشد.بعلاوه سبک های چاپ دیگر مانند فتوکپی یا چاپگرهای ساده نمیتوانند با چاپگرهای هولوگرافیک همگام باشند بنابراین هولوگرام های تکثیر شده اغلب بصورت عینی قابل دید بوده و معمولا یک فرد حرفه ای میتواند میتواند یک کارت جعلی را با چشم غیر مسلح تشخیص دهد.در مجموع چاپ هولوگرافیک یک معیار ضد جعل قابل اتکا میباشد.

بعنوان یک مزیت دیگر ورقه های هولوگرافیکی بصورت عینی گیرا میباشند و میتوانند در ارزش دریافتی کالا سهیم باشند و همینطور سطح امنیتی بالاتری را برای مشتریان فراهم آورند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ