سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! دل های خاشعان شیفته توست، و راه های راغبانْ به سوی تو، هموار . [امام سجّاد علیه السلام ـ در زیارت امین اللّه ـ]
 
سه شنبه 96 بهمن 24 , ساعت 11:16 عصر

فویل های هولوگرافی منقش چیستند؟

پیش از این به شما نمونه های بسیار مختلفی از فویل های هولوگرامی را معرفی کردیم.اما   بی شک شما هم به دنیال نمونه های مختلف این محصولات هستید پس ما در این مطلب به این نیاز شما پاسخ خواهیم داد.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

فویل های منقش را با برجسته سازی هولوگرام بر روی نوارهای پلی استرمتالیک لاکی و پوشاندن آن با پوشش های چسب دار و انتقال طرح های هولوگرافی به سطوح با استفاده از دستگاه های نقش انداز تولید می شود.
اطلاعات و برند محصول نیز به همین روش به فویل انتقال می یابد.
این فویل ها در رنگ ها ،طرح ها وسایه های متفاوت به منظوربسته بندی های امنیتی موجود است.
از کاربرد این هولوگرافی در قسمت های دولتی ،آموزشی ،دریانوردی و اتومبیل سازی اشاره کرد.

کاربرد فویل های هولوگرافی

کابرد های فویل های هولوگرافی برجسته چیست؟

برجستگی های هولوگرافی به گونه ای در فویل های برجسته ترکیب می شود که هولوگرام بخشی غیر قابل جداشدنی از هولوگرام می شود.

این هولوگرام مشابه نمونه هایی است که در بسیاری از کشورها دروجوه مالی استفاده می شود.در این فرآیند نوارها با چاپگرهای لیزری و هولوگرافی به بسته بندی الصاق می شوند.امکان جعل و کلاهبرداری در این هولوگرافی به حداقل می رسد.

فویل های هولوگرافی برجسته با بدیع ترین تکنولوژی با کیفیت بالا ،مطمئن و منحصر به فرد تولید می شوند.به همین دلیل این هولوگرافی مناسب بسته بندی های متعدد است .هم چنین می توان از طرح های متفاوت بنا به درخواست مشتریان استفاده کرد.
از کاربرد این هولوگرافی در بخش داروسازی می توان اشاره کرد.


پنج شنبه 96 بهمن 19 , ساعت 7:41 عصر

 هولوگرام در آلبوم های موسیقی چه کاربردی دارند؟

در دنیای امروز ما هولوگرام های کاربرد های بسیار مختلفی دارند.یکی از این کاربرد هارا میتوان استفاده از آنها در آلبوم های موسیقیایی دانست.پس ما این مطلب را در هول این این موضوع تهیه و تنظیم خواهیم کرد.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که برای شما بسیار مفید خواهد بود.

رییس هیات مدیره کانون ناشران خانه موسیقی گفت: متاسفانه مسؤولان موسیقی کشور درباره نصب هولوگرام بر روی آلبوم‌های موسیقی توصیه‌های غیر کارشناسانه‌ای ارائه می‌دهند و اجازه نمی‌دهند دوره گذار برای این طرح طی شود.

y

رامین صدیقی درباره طرح نصب هولوگرام بر روی آلبوم‌های موسیقی گفت: اوایل پاییز 91 متوجه شدیم که تشکیلاتی به فروشگاه‌های موسیقی ورود پیدا کردند و اقدام به جمع‌آوری آلبوم‌های موسیقی کرده‌اند.

او ادامه داد: پس ازپیگیری‌ها متوجه شدیم دلیل این رویداد عدم نصب هولوگرام بر روی آلبوم توسط ناشر است. متاسفانه دستگاه‌های زیر مجموعه ارشاد در غیاب ناشران موسیقی جلساتی تشکیل داده و این طرح را تصویب کرده‌اند.

مدیر انتشارات «هرمس» افزود: بنده که به نمایندگی از سایر ناشران پیگیری‌های لازم را انجام دادم، با معاون حقوقی ارشاد مواجه شدم که مدعی شد این طرح را پس از تصویب به دفتر موسیقی ابلاغ کرده است. این در حالی است که دفتر موسیقی به هیچ وجه ما ناشران را در جریان نگذاشته بود.

صدیقی اظهار کرد: گویا ناشران دارند تقاص اختلافات این دستگاه‌ها را پس می‌دهند.

وی با بیان اینکه عملی شدن این طرح را تا آخر سال 91 به تعویق انداختند، افزود: کالای موسیقی گردشی کند دارد و مانند خوراکی‌ها نیست که سریع در چرخه فروش قرار گیرد؛ آلبوم‌ها به مراکز و شهرستان‌های دور رفته‌اند و نصب هولوگرام بر روی آنها نیازمند زمان است.

صدیقی با بیان اینکه توصیه مسؤولان در این رابطه غیر کارشناسانه است، گفت: وقتی مشکلاتمان را در راستای این طرح به مسئولان اعلام کردیم، آنها گفتند که هولوگرام‌ها را بخرید و برای نصب به شهرستان‌ها بفرستید! می‌خواهم بدانم این کار چه کمکی به موسیقی می‌کند؟ آخر در این صورت شخصی که هولوگرام را تحویل می‌گیرد، می‌تواند آن را روی کالای غیرمجاز هم نصب کند.

رییس هیات مدیره کانون ناشران خانه موسیقی افزود: دلیل نصب این هولوگرام‌ها این است که بازرس‌ مربوطه اطلاعات لازم در زمینه موسیقی را ندارد و ما باید به خاطر این موضوع بر روی کالایمان هولوگرام نصب کنیم.

صدیقی تاکید کرد: کلیت این طرح صحیح و قابل قبول است اما شیوه اجرای آن منطقی نیست.

مدیر انتشارات «هرمس» با بیان اینکه بعضی از محصولات موسیقی در فروشگاه‌ها رسوب کرده‌اند، افزود: مثلا ناشری دو سال است که ورشکسته شده و کارش را رها کرده است اما فروشگاه هنوز محصولات آن ناشر را می‌فروشد. پس در این حالت تکلیف فروشگاه چیست؟

وی اضافه کرد:این طرح با یک اقدام عجولانه همراه شده است و بهتر بود در زمینه شیوه اجرای آن با ناشران مشورت می‌شد.

صدیقی یادآور شد: وقتی چنین طرح‌هایی را در جهت ارتقا ارائه می‌دهیم باید اجازه دهیم که آن طرح دوره گذار را هم طی کند امیدوارم با وجود این طرح در کنار هزینه‌هایی که به ما تحمیل می‌شود‌، ورشکسته نشویم.

هولوگرام

 
 


لیست کل یادداشت های این وبلاگ