سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کشت در دشت هموار می روید و نه درسنگلاخ ؛ همین گونه حکمت در دل فروتن آباد و بارور می شود، نه در دل متکبّر سرکش . [امام کاظم علیه السلام]
 
جمعه 96 اسفند 25 , ساعت 7:40 عصر

 شناخت لوله پلی اتیلن  pe100

شما با توجه به انتظاری ک ه از ابزار مورد نظر خود دارید باید آنها را انتخاب کنید اما در این مطلب برای شما به معرفی یکی از این ابزار های با نام لوله های پلی اتیلن pe100خاهیم پرداخت که به شما این کمک را میکند تا در کاربرد های بسیار سخت از آنها استفاده کنید.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

برای آشنایی با محصولات پلی اتیلن روتن کار به معرفی لوله پلی اتیلن pe100 خواهیم پرداخت و قیمت لوله پلی اتیلن pe100 را با انواع دیگر و ابعاد دیگر از جمله Pe80 مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهیم داد. 

روتن کار تولید کننده انواع لوله پلی اتیلن و انواع اتصالات پلی اتیلن بوده و محصولات با کیفیت جهانی و استاندارد ملی تولید میکند . برای آشنایی بیشتر با محصولات این شرکت میتوانید از طریق لینک های زیر اقدام کنید . 

قیمت لوله پلی اتیلن 

قیمت اتصالات پلی اتیلن 

 

لسیت قیمت لوله پلی اتیلن PE100 | قیمت لوله پلی اتیلن PE80


در تهیه لوله پلی اتیلن گازی از دو ماده اولیه معمولا استفاده می گردد Pe100 و Pe80 که هر دو گریدی از پلی اتیلن هستند. قیمت مواد اولیه این دو گرید در بازار متفاوت است و قیمت مواد اولیه نهایتا تاثیر به سزایی درقیمت لوله  پلی اتیلن تولیدی دارد.

این دو گرید پلی اتیلن علاوه بر قیمت، ضخامت، وزن و فشار متحمل متفاوتی دارند. لوله پلی اتیلن که از Pe100 درست می شوند دارای ضخامت کمتر، فشار متحمله بیشتر و وزن کمتر هستند. در بازار ایران و جهان لوله پلی اتیلن به صورت کیلویی به فروش می رسد و وزن لوله پلی اتیلن تولیدی اهمیت بالایی دارد. با توجه به موارد ذکر شده قیمت لوله پلی اتیلن Pe100 ارزانتر از لوله پلی اتیلن Pe80می باشد و علاوه بر قیمت کیفیت بالاتر این لوله ها استفاده از آنها را افزایش داده است.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ