سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حرص دردانشمند [از بدترین چیزهاست] . [امام حسین علیه السلام]
 
سه شنبه 96 دی 5 , ساعت 11:45 صبح

 هولوگرام ها در گوشی های همراه جدید

در این مطلب شما را با تکنولوژی جدیدی آشنا میکنیم این مطلب برای علاقه مندان به تلفن همراه قرار داده شده است گفته شده است که امروزه تلفنهای همراه جدیدی را ساخته اند که بسیار هوشمند هستند.  تاجران از ابزارهایی استفده میکنند و طراحی کردند  که برنامه ی مورد نظر در تمامی قسمت جلوی گوشی های همراه پخش می گردد .از این نمونه گوشی های همراه می توان به Galaxy s8,Galaxy note 8و آیفون ایکس اشاره کرد .البته نمونه های بسیار مشابه به این گونه ها نیز وجود دارند.
اختراع بعدی در صفحه نمایش گوشی های همراه چه چیزی خواهد بود در حالی که اکنون صفحه نمایش های فاقد لبه با قدرت واکافت بالا در اختیار داریم.

امروزه تکنولوژی هولوگرام  در حال کار و بررسی برروی بسیاری از ابزارها هستند

 گوشی همراه هولوگرامی

نمونه تلفن همراه هایی همانند سامسونگ و ال جی در حال کار بر روی هولوگرام هایی هستند که بدون نیاز به عینک های خاص وبا کمک هدست ها عمل می کنند .این تکنولوژی به زودی در آینده ی نزدیک عملی خواهد شد.جالب ترین نوع این تکنولوژی گونه ای است که بدون نیاز به عینک های خاص قابل مشاهده هستند .
تصاویر هولوگرامی که از طریق نمایشگرهای گوشی نمایش داده می شوند مستلزم حجم داده ای کمترهستند.مرکز تحقیقاتی سامسونگ در حال گسترش هدست هایی با قابلیت هولوگرامی بالا است که زمانی طولانی برای ارسال و راه اندازی آن نیاز است.
یک فرد آشنا به امور هولوگرامی گفت:”تکنولوژی هولوگرام برای نمایشگرهای از طریق هدست در حال تکمیل شدن است .اما شرکت ها در حال سنجیدن این مسئله هستند که آیا زمان پرده برداری از این تکنولوژی برای افزایش سود رسیده است یا نه ؟
شرکت های سامسونگ و ال جی در حال گسترش تکنولوژی قاب های هولوگرامی تحت نظر شرکت های کره ای در سال گذشته بوده اند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ