سفارش تبلیغ
صبا ویژن
من از هنگام بعثتم تا روز قیامت، شفیع هر آن دوتنی هستم که در راه خدا با یکدیگر، دوستی و برادری می کنند. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 96 اسفند 25 , ساعت 7:40 عصر

 شناخت لوله پلی اتیلن  pe100

شما با توجه به انتظاری ک ه از ابزار مورد نظر خود دارید باید آنها را انتخاب کنید اما در این مطلب برای شما به معرفی یکی از این ابزار های با نام لوله های پلی اتیلن pe100خاهیم پرداخت که به شما این کمک را میکند تا در کاربرد های بسیار سخت از آنها استفاده کنید.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

برای آشنایی با محصولات پلی اتیلن روتن کار به معرفی لوله پلی اتیلن pe100 خواهیم پرداخت و قیمت لوله پلی اتیلن pe100 را با انواع دیگر و ابعاد دیگر از جمله Pe80 مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهیم داد. 

روتن کار تولید کننده انواع لوله پلی اتیلن و انواع اتصالات پلی اتیلن بوده و محصولات با کیفیت جهانی و استاندارد ملی تولید میکند . برای آشنایی بیشتر با محصولات این شرکت میتوانید از طریق لینک های زیر اقدام کنید . 

قیمت لوله پلی اتیلن 

قیمت اتصالات پلی اتیلن 

 

لسیت قیمت لوله پلی اتیلن PE100 | قیمت لوله پلی اتیلن PE80


در تهیه لوله پلی اتیلن گازی از دو ماده اولیه معمولا استفاده می گردد Pe100 و Pe80 که هر دو گریدی از پلی اتیلن هستند. قیمت مواد اولیه این دو گرید در بازار متفاوت است و قیمت مواد اولیه نهایتا تاثیر به سزایی درقیمت لوله  پلی اتیلن تولیدی دارد.

این دو گرید پلی اتیلن علاوه بر قیمت، ضخامت، وزن و فشار متحمل متفاوتی دارند. لوله پلی اتیلن که از Pe100 درست می شوند دارای ضخامت کمتر، فشار متحمله بیشتر و وزن کمتر هستند. در بازار ایران و جهان لوله پلی اتیلن به صورت کیلویی به فروش می رسد و وزن لوله پلی اتیلن تولیدی اهمیت بالایی دارد. با توجه به موارد ذکر شده قیمت لوله پلی اتیلن Pe100 ارزانتر از لوله پلی اتیلن Pe80می باشد و علاوه بر قیمت کیفیت بالاتر این لوله ها استفاده از آنها را افزایش داده است.


دوشنبه 96 اسفند 7 , ساعت 10:47 صبح

انواع مختلفی از برچسب های هولوگرافی

پیش ازاین بسیار برای شما هولوگرام ها و برچسب های هولوگرامی صحلت کرده ایم.همچنین شما با انوع بسیاری از کاربرد های برچسب های هولوگرافی اشنا شده اید اما در این مطلب برای شما درباره انواع برچسب ها صحبت خواهیم کرد.پس ادامه این مطلب بسیار مفید خواهد بود.

  • برچسب های غیرقابل نفوذ
  • برچسب های بارکدخوان دار
  • برچسب های ضمانتی
  • برچسب های سفارشی

شناخت برچسب های هولوگرافی

پیش از این برای شما شاید درباره انواع بسیار زیاید ای هولوگرام ها صحبت کرده  باشیم اما در این مطلب برای شما خواهیم گفت که برچسب های هولولگرافی چیستند و از آنها چه استفاده هایی میتوان برد.پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

در جستجوی راهکاری اقتصادی ومنحصربه فرد برای محافظت از محصولات وبرند موردنظرتان باشید.تکنولوژی لیزرسک هر گونه برچسب هولوگرافی ،لوگوی مرتبط با شرکت را به هنرمندانه ترین شکل طراحی و تولید می کند.با استفاده از تکنولوژی پیشرفته برچسب های هولوگرافی با ویژگی امنیتی چند جانبه همانند پاکت های نامه ،میکرویا نانومتن ها واستریوگرام ها چند لایه تولید می شوند.

در این فرآیند برای بهبود کیفی و امنیتی محصول بارکد و یا سری شماره هایی به محصول افزوده می شود.هم چنین با افزودن ساختارهای غیرقابل تخریب به برچسب ها می توان از برداشت آن ها جلوگیری کرد.


جمعه 96 اسفند 4 , ساعت 7:48 عصر

بسته‌بندی کالا 

یکی از مهمترین امور در تولید کالا را میتوان بسته بندی کالا دانست ما در این مطلب برای شما اطلاعاتی را در نظر گرفته ایم درباره اینکه بسته بندی به طور کلی چیست و چگونه میتوان یک بسته بندی شیک و مفید را با کمترین امکانات داشت.

بسته بندی علم، هنر و فناوری محافظت از محصول برای نگهداری ، انبارش ، انتقال و توزیع، ذخیره، فروش و استفاده از آن است.

بسته بندی شامل مراحل طراحی، ارزیابی، و تو لید بسته‌ها می شود. بسته بندی بطور بسیار جامعی بر زندگی ما سایه افکنده‌است، بطوریکه ما در تمام اطراف خود آنرا مشاهده می‌کنیم.

از اقلام مواد غذایی و دارویی گرفته تا کالاهای مصرفی و لوازم خانگی و کالاهای صنعتی و استراتژیک مانند محصولات پتروشیمیایی همه با بسته بندی مرتبط هستند.

وظیفه اصلی بسته بندی محافظت از محصول است.بسته بندی با برچسب های استاندارد این امکان را به ما می‌دهد تا متوجه شویم چه نوع محصولی داخل بسته قرار دارد و شرایط حفظ و نگهداری آن چگونه است.

سازمان جهانی استاندارد (ISO) و سازمان های معتبر و ملی استاندارد کشورهای پیشرفته گامهای مهمی در تدوین استانداردهای بسته بندی و مشخصات فنی آن برداشته اند.

اهداف اصلی بسته بندی

محافظت فیزیکی – اشیاء قرار داده شده درون بسته نیاز به محافظت در برابر سایر عوامل مانند ضربه، لرزش، فشار، حرارت و غیره… دارند.

لایه و مانع محافظتی – محافظت در برابر عدم ورود اکسیژن، بخار آب، گرد و خاک ، اشعه ماورابنفش و…، در بسته بندی مدنظر قرار می گیرند. عدم نفوذپذیری بسته یک فاکتور اساسی و مهم در طراحی بسته بندی است.

در بعضی از بسته ها از ماده جذب کننده اکسیژن برای کمک به طول عمر بسته و به ویژه محصول داخل آن استفاده می‌شود.فشار هوای تعدیل شده یا کنترل شده نیز در بعضی از بسته‌های غذا گنجانده شده‌است.حفظ کیفیت محتویات داخل بسته و طولانی کردن عمر آن یکی از مهمترین وظایف بسته بندی است.

هولوگرام


سه شنبه 96 اسفند 1 , ساعت 9:56 عصر

فواید بکارگیری فناوری RFID

مزایای بکارگیری فناوری RFID

فناوری های بسیار زیادی در دنیای امروز ما وجود دارد و هرکدام به نوبه خود به بررسی هولوگرام ها خواهند پرداخت.اما ما دراین مطلب برای شما یک فناوری را در نظر گرفته ایم که بسیار موفق از دیگران عمل کرده است.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که برای شما بسیار مفید خواهد بود.

هم کدخوان ها و هم تگ ها می توانند دارای اندازه و شکل مختلفی باشند . با توجه به اندازه کوچک تگ ها و آزادی عمل جهت حرکت آنان ، سازمان ها و موسساتی که علاقه مند به استفاده از این فناوری می باشند از انعطاف بالائی در این رابطه برخوردار خواهند بود .
برخی از مزایای بکارگیری فناوری RFID عبارتند از :

  1. تگ ها می توانند مخفی باشند و یا در اکثر مواد جاسازی شوند .
  2. با توجه به این که تگ ها در ابعاد و اشکال مختلف ارائه می شوند ، کاربران می توانند با توجه به نیاز خود یکی از آنان را انتخاب نمایند.
  3. جهت خواند کد لازم نیست که تگ در معرض دید مستقیم کدخوان قرار بگیرد .

     کاربردهای مهم فناوری RFID

    از فناوری RFID در بسیاری از ساختمان های اداری و به منظور کنترل تردد کارکنان در بخش های مجاز و غیرمجاز استفاده می گردد . تعداد زیادی از فروشندگان کالا به منظور مراقبت الکترونیکی از محصولات خود در مقابل سرقت از این فناوری استفاده می نمایند . برخی نهادی دولتی نیز برای نظارت و کنترل متخلفین از فناوری فوق استفاده می نمایند .
    برخی دیگر از کاربردهای فناوری RFID عبارتند از :

    • کنترل موجودی
    • کنترل دستیابی
    • تحلیل آزمایشگاهی
    • کنترل تعداد دور . به عنوان نمونه ، ثبت اتوماتیک تعداد دفعاتی که یک دونده می بایست طی نماید
    • ثب زمان و مکان تردد . به عنوان نمونه ، ثبت اتوماتیک زمان و مکان گشت زنی برای برخی مشاغل خاص
    • شناسایی خودرو

هولوگرام


سه شنبه 96 اسفند 1 , ساعت 9:4 عصر

نمونه های کوپن های هولوگرافی

کوپن های هولوگرافی را پیشتر برای شما توضیح دادیم و به اندازه کافی با آنها آشنا شدید اما در این مطلب هدف را بر این قرار داده ایم که برای شما از نمونه های بسیار مختلف این کوپن ها رو نمایی کنیم.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که برای شما بسیار مفید خواهد بود.

-کوپن های هولوگرافی ترسیمی
-کوپن های ضد سرقت
-کوپن های  سفارشی
کوپن های خراشیدنی
کوپن های ضد سرقت (غیرقابل نفوذ)

 کوپن های هولوگرافی خراشیدنی چیستند؟

این کوپن ها با دو هدف طراحی می شوند.در صورت تراشیدن این کوپن ها صحت آن معلوم می گردد.
در صورت سفارش این کوپن ها با رمز عبور و پین کد همراه خواهند بود.
از کاربرد این کوپن ها به تجهیزات کشتی ،اتوماسیون ،دریانوردی ،لوله کشی و تاسیسات ،الکترونیک ،دولت و داروسازی می توان اشاره کرد.

کوپن های هولوگرافی


<      1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ