سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با ذکر خدا دلها زنده می شود . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 95 دی 13 , ساعت 2:50 عصر

 

تولید برچسب امنیتی

امروزه مطمئن ترین و ارزان ترین راه حل برای جلوگیری از جعل ، تقلب و سرقت و نشان دهنده اصل بودن کالا ، حافظ اعتبار اسناد و محصولات و رواج دهنده علامت تجاری آن در تمامی کشورهای پیشرفته استفاده از برچسب امنیتی هولوگرام است زیرا این برچسب بعد از تولید به هیچ وجه در هیچ جای دنیا قابل کپی برداری و تکثیر مجددد نمی‌باشد.همچنین تولید برچسب امنیتی نوعی استاندارد محسوب گردیده و به مانند ISO و سایر استاندارد ها نشان دهنده کیفیت مطلوب و مرغوبیت کالاست . همچنین جلوه زیبای آن باعث شده است که برخی از تولید کنندگان صرفاً جهت افزایش جاذبه های ظاهری و بصری کالا از این برچسب استفاده نمایند.

هولوگرام ها کاملا در برابر کپی برداری مصون بوده و در مقابل روشهای رایج کپی برداری با استفاده از پیچیده ترین اسکنرها و یا فتوکپی ها مقاوم است . هولوگرام غیر قابل انتقال از روی کالایی به کالای دیگر است حتی با استفاده از روشهایی همچون حرارت، بخار و …
هولوگرام دارای حساسیت بالایی است و غیر قابل مخدوش شدن با دستکاری می باشد.

 تولید کنندگان هولوگرام می‌بایستی عضو اتحادیه بین‌المللی سازندگان هولوگرام IHMA ) International Hologram Manufacturers Association ) در لندن باشند . لذا هولوگرام های تولید شده توسط شرکت‌هایی کهه عضو این اتحادیه باشند در این اتحادیه ثبت می‌شوند که به این ترتیب جلوی هرگونه تقلب و تکثیر مجدد بدون مجوزز صاحب امتیاز هولوگرام گرفته خواهد شد.
برای تهیه فیلم لیزری ( تهیه MASTER ) ادوات اپتیکی در محل‌های خاص چیده می‌شوند که با کوچکترین جابجایی ادوات اپتیکی برای ثبت لیزری , تصویر نهایی هولوگرام دچار تغییرات ظاهری می‌شود.

 

لذا خلق مجدد یک تصویر بدون هیچگونه تغییر نسبت به تصویر اول حتی برای تولیدکننده اصلی هولوگرام نیز غیرممکن می‌باشد و در نتیجه تهیه تصویر مجدد که بر روی ورقه‌های نیکلی تهیه می‌شود بسیار مشکل می‌باشد و قابلل کپی‌کردن نمی‌باشد.

 

چاپ برچسب امنیتی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ