سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش و دارایی، هر عیبی را می پوشانند و تنگدستی و نادانی، هرگونه عیبی را آشکار می سازند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 95 آذر 20 , ساعت 6:13 عصر

 هولوگرام 

  هولوگرام از کلمات یونانی Holo و Gram  گرفته شده است . برچسب های هولوگرامی هویت محصولات و مراقبت در برابر جعل و تقلب را محیا می کنند.  برچسب هولوگرامی به مشتریان کمک می کند  محصولات تقلبی که وارد بازار می شوند شناسایی کنند.  محققان بر این باورند که مشتریان به هنگام جستجو برای محصولات با کیفیت به دنبال برچسب های هولوگرامی می روند. چرا که اصالت کالا را مشخص می نماید. باید توجه داشته باشید که  امکان جعل در برچسب های هولوگرامی وجود ندارد. 

ویژگی های برچسب های امنیتی 

  • قابل تولید مجددنمی باشند.
  • باعث افزایش آگاهی از برند می شوند.
  • با جعل و تقلب مقابله می کنند.
  • اعتبار سنجی آنها اسان است.
  • می توان آن را برای برند یا لوگو سفارشی سازی کرد.

 سایر برچسب های امنیتی که در بازار وجود دارد شامل برچسب های فویل داغ، برچسب های تخریب پذیر، برچسب های حرارتی و یو وی و برچسب های ضد سرقت. یکی از جایگزین های مقرون به صرفه  برای برچسب های امنیتی ،برچسب های فویل داغ است.

 برچسب های فویل داغ  در بیشتر صنایع کارکرد خوبی دارند . برچسب هایی که در برگیرنده تغییر رنگ ، فلورسنس یا جوهر های یو وی نا مرئی هستند به شناسایی اصل بودن محصول کمک  شایانی می کنند. برچسب های ضد سرقت نیز به طور گسترده در بسته بندی ها  و صنایع برچسب گذاری مورد استفاده قرار می گیرند.

 


دوشنبه 95 آذر 15 , ساعت 11:20 صبح

 برچسب هولوگرامی

 استفاده از  برچسب هولوگرامی  روش مقرون به صرفه با  رویکرد امنیتی عمومی است. و باعث می شود اسناد از امنیت بالایی برخوردار باشند. ساخت  هولوگرام ها به ایت صورت است که  معمولا از روی یک هولوگرام مستر ایجاد می شوند که امکان جعل در آن ها بسیار سخت است.

برچسب کاغذبا واتر مارک کنترل شده

با استفاده از این گزینه سازمان ها می توانند امنیت  گواهینامه  را بررسی کنند و این امر مانع ایجاد جعل و تقلب می شود.

جوهرهای امنیتی و خلاقانه

جوهرهای امنیتی این قابلیت را دارند که به حفظ مواد چاپی کمک می کنند.جوهرهای نامرئی  وجود دارد که با چشم قابل مشاهده نیستند.  جوهرهای حرارتی نیز وجود دارند که  که نسبت به  دما حساس هستند.

شماره های قابل تایید پیچیده

گواهینامه ها دارای سریال هایی هستند که می توان از طریق آن موارد موجود را شناسایی کرد. 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ