سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکیم آن است که بدی را با خوبی پاداش دهد . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 96 آذر 30 , ساعت 1:45 صبح

 

 نیاز به وجود هولوگرام شفاف 

هولوگرام های شفاف از نظر کاربردی عالی هستند و نیاز افراد به آنها زیاد است در این مطلب برای شما مطلبی در این زمینه قرار دادیم که اگر کسی نیاز به پوشش دادن اطلاعتی توسط هولوگرام را دارد  به گونه ای که اطلاعات مندرج در زیر هولوگرام نیز قابل رویت باشد ، استفاده از برچسب هولوگرام شفاف پیشنهاد میگردد .این برچسب ضمن دارابودن تمامی ویژگیهای امنیتی میتواند بصورت شفاف یا نیمه شفاف استفاده شود . ضمنا” نوع چاپ گرم (Hot stamp ) آن به گونه ای است که به هیچ عنوان کندن آن از روی سطح الصاق شده مقدور نمی باشد .پوشش امضاء ، مهر، اطلاعات پرسنلی ، اعداد، حروف و یا هرگونه اطلاعات مهم مندرج در اسنادی مثل چک ، اعتبار نامه ها ، اسناد دولتی ، کارتهای پرسنلی ، پایان نامه های تحصیلی و غیره از موارد کاربرد برچسب های هولوگرام شفاف میباش

کاربرد و اهمیت هولوگرام شفافاهمیت 

هولوگرام ها و اینکه کارایی آنها در چیست متفاوت است و در انواع گوناگونی وجود دارد. با بررسی بسیاری از آنها تا حدودی شما را آشنا کرده ایم در مورد یک نمونه از آنها  به نام هولوگرام شفاف کاربردشان در زیر گفته شده است :

* کارت های اعتباری، شناسائی، تردد و …
* مدارک شناسائی مانند شناسنامه، کارت ملی و پاسپورت
* انواع گواهینامه، اسناد و مدارک

 


چهارشنبه 96 آذر 29 , ساعت 2:2 صبح

 هولوگرام ها و هولوگرام امنیتی

نکته ی مهمی را در این مطلب راجع به هولوگرام و هولوگرام امنیتی برای شما گفته شده است به این مطلب دقت کنید تا اطلاعاتی را در این زمینه کسب کنید آیا با کار هولوگرام آشنا هستید؟ تعریف مشخص رای آن این  است که هولوگرام در واقع یک تصویر ازنوع   سه بعد ی میباشد که با فناوری لیزری بصورت برچسب تولید و عرضه میگردد و دارای نمای تصویری خاص از نام یا لوگوی گرافیکی بر بخش های مختلف سه بعدی است.
مهمترین ویژگی که این محصول را قابل اطمینان ترین برچسب بصورت هولوگرام امنیتی روی کالا ها تبدیل کرده است این میباشد که یک هولوگرام سفارشی ساخته شده در هیچ جای دیگر دنیا قابل کپی برداری نیست. بنابراین هولوگرام امنیتی بهترین برچسب به عنوان نماد اطمینان جهت جلوگری از جعل کالا میباشد، به نحوی که شما به عنوان مصرف کننده با دیدن هولوگرام امنیتی با نشان یک شرکت خیالتان از اصالت محصول جمع میشود

کاربرد و ویژگی  هولوگرام  امنیتی

– قابلیت جابجایی از کالایی به کالای دیگر حتی با روش حرارت، بخار و…
– آسیب پذیری زیاد با در صورت هر دستکاری
– مقاوم بودن در مقابل گرما و حرارت برای کالاهایی که در معرضش قرار داشته باشند.
– عدم امکان تکثیر و کپی توسط اشخاص و شرکت های دیگر
– دارایی ظاهر خیلی زیبا
– امکان تولید در ابعاد و طرح های متفاوت


دوشنبه 96 آذر 27 , ساعت 1:29 صبح

 طرح نصب هولوگرام بر روی تجهیزات پزشکی 

دراین مطلب قصد براین است که شما را با نصب  هولوگرام روی تجهیزات پزشکی  آشنا کنیم این امر یکی دیگر از کاربردهای هولوگرام است که بسیار جالب است . هدف از اجرای این نصب بر روی تجهیزات پزشکی ه به منظور نظام مند کردن تولید و عرضه این تجهیزات از دو سال قبل آغاز شده است، هم اکنون با گسترشی چشمگیر، شرکت های وارداتی تجهیزات پزشکی را موظف کرده است تا تجهیزات وارداتی خود را در مبدا هولوگرام دار کنند و لذا از این پس کالاهای پزشکی بدون هولوگرام از گمرکات ترخیص نخواهد شد.

 برچسب هولوگرامی در تجهیزات پزشکی

رئیس اداره تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت و درمان در گفت و گو با خبرنگار «ایران» با بیان این که برای نخستین بار تجهیزات دندانپزشکی دارای برچسب هولوگرامی شدند، گفت: هم اکنون تجهیزات پزشکی پرمصرف و آزمایشگاهی هم برچسب های هولوگرامی را دریافت کرده اند و علاوه بر آن شرکت های وارداتی تجهیزات پزشکی هم موظف شده اند تا تجهیزات وارداتی خود را در مبدا هولوگرام دار کنند. سعیدرضا شاهمرادی تاکید کرد: بر این اساس واردکنندگان تجهیزات پزشکی باید در خارج از مبدا، هولوگرام ها را در اختیار شرکتی که تجهیزات خود را به آن سفارش داده اند، قرار دهند تا هیچ کالای بدون برچسبی از گمرکات ترخیص نشود.


شنبه 96 آذر 25 , ساعت 11:28 صبح

آشنایی با هولوگرام ابطال شونده

یکی از نمونه های بیشماری از هولوگرام ها را میتوان این ابطال شونده های نامید.شما در زندگی روزمره از انها بسیار استفاده میکنید اما شاید هیچگاه درباره این دسته از هولوگرام ها اطلاعاتی را جمع نکرده باشید.

هولوگرام ابطال شونده هولوگرامی است که بعد از الصاق بر روی سطح مورد نظر قابل برداشت نیست و در صورت تلاش برای برداشتن آن تخریب گردیده و از درجه اعتبار ساقط می شود.

هولوگرام ابطال شونده

کاربرد این هولوگرام برای جلوگیری از استفاده مجدد در موارد غیرقانونی بعد از کندن از روی سطح اصلی و استفاده بر روی سطوح دیگر می باشد.این قابلیت هولوگرام ابطال شوندگی در انواع مختلف آن می باشد .

بعنوان مثال :

طرح دار : “لانه زنبوری”
Text دار : “canceled باطل شد” و “void”
و یا بصورت تخریب شونده full release

 
 

شنبه 96 آذر 25 , ساعت 10:15 صبح

حرکت برچسب های ترکیبی هولوگرام  

با توجه به شناختی که در مورد هولوگرام داریم آیا میانید برچسب های هولوگرام چیست و چه کاری را انجام میدهند؟ برچسبهای ترکیبی هولوگرام از ویژگی خاصی برخوردارند و این ویژگی این ترکیبات به این صورت هستند که در خلق و ابداع تاثیرات دیداری و مشخصه های امنیتی کار میکنند .  گذشته از تصویر کلی تولیداتشان,که نه تنها تصویر اصلی را مجددا خلق میکند بلکه با رویت جهات مختلف جنبه های متفاوت اشکال اصلی را نشان میدهد.

معمولا ترکیب هولوگرام های دو بعدی و سه بعدی و ماتریس نقطه ای حرکات جنبشی سریعی دارند و پهنای هولوگرام های سه بعدی و دوبعدی دارای متنی پنهان است.طراحی خوب برچسپ های هولوگرام با ماتریس نقطه ای و متون مخفی دو یا سه بعدی بعلاوه ی مشخصه ی امنیتی نور روشن ترکیب شده و میتواند بهترین برچسپ امنیتی هولوگرام را با افزودن مشخصه های امنیتی مازاد مانند شماره سریال و الگو بسازند.برای بهبود امنیت ما استفاده از الگو و افزودن شماره های متوالی را پیشنهاد میکنیم.

 در مورد هولوگرام

  1. مدیریت ساخت هولوگرام با قالب نیکل صورت میگیرد و یک نقش امنیتی کلیدی در تولید هولوگرام بازی میکند.ترکیب خصوصیات امنیتی مانند چهاربعدی,دو بعدی,سه بعدی,نقطه ی ماتریس سه بعدی,دو بعدی,رنگ صحیح,متن پنهان مایر,متن میکرون,لنزهای عینی,خطوط گیلوش چندکاناله,سیصد و شصت درجه,نقطه ای,انعکاسی و.. هولوگرام خوبی را علیه جعل دریافت خواهند کرد.
  2. به انواع دلایل امنیتی,الگوی خروجی واضح,شماره های سریال,نصب مجدد,شکاف امنیتی و برش های مخصوص که امنیت برچسپ های هولوگرام را بهبود میبخشند,نشانه های مخرب و واضح و نشانه های بی اعتباری نیز وجود دارند.
  3. برچسپ های امنیتی هولوگرام با قلم زنی عددی.لوگو.متن.چاپ رنگ سیاه بر روی لوگو.متن.عدد.بارکد و QRکد.

   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ