سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که گناه بر او دست یافت روى پیروزى ندید ، و آن که بدى بر وى چیره گشت مغلوب گردید . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 96 مرداد 23 , ساعت 4:58 عصر

 آموزش و کاربرد های هولوگرام سه بعدی 

یکی از مهم ترین کاربرده ایی که هولوگرام سه بعدی  دارد این است که این هولوگرام ها میتوانند با اشکال مختلفی ظاهر شوند.بنابر این میتوان از این هولوگرام ها در مناطق و جاهایی استفاده کرد که حضور اشخاص دارای اهمیت مشکل،هزینه بر و یا حتی غیر ممکن است.اما میتوان با حضور یک دستگاه آن فرد را به صورت سه بعدی در آن مکان انتقال داذ و از اطلاعات و به طور زنده استفاده.یکی از اصلی ترین کاربرد هایی که  هولوگرام ها دارند این است که به عنوان مثال میتوان دانش آموزان را از فاصله ای بسیار زیاد توسط هولوگرام ها و معلمی که کیلومتر ها با آنها فاصله دارد آموزش دهند.این فرایند یک قدم فراتر از کنفرانس ویدئویی است که در آن معلم هولوگرافیکی در کلاس درس قرار دارد و میتواند دانش آموزان را ببیند و با آن ها صحبت کند جوری که انگار همه در یک اتاق هستند.
سیستم مورد استفاده توسط ایدکس (Edex) بزرگترین تامین کننده اتصال اینترنت به بازار تحصیل در بریتانیا، در فناوری آموزشی BETT2000 در لندن است.
علاوه بر این 3DHT میتواند فرایند آموزشی را با آوردن شخصیت های معروف به زندگی دوباره از گذشته افزایش دهد، و آن ها درباره ی خودشان صحبت میکنند یا چیزی را به عنوان دستیار معلم توضیح میدهند.به عنوان مثال، مطمئنا فیلسوف های ارزشمند زیادی وجود داشته اند و مردان را در طول تاریخ جهان آموزش داده اند و شاید هیچ کدام از آن ها فلسفه یونانی افلاطون را جشن نگرفته باشند.متاسفانه ما نمیتوانیم با افلاطون صحبت کنیم چون او مطعلق به دوره ای از گذشته است، درحالی که ما در دوره کنونی هستیم و با هولوگرام به آینده میرویم.

آینده هولوگرام سه بعدی و آموزش

هولوگرام سه بعدی  به عنوان یک سازمان که به عنوان یکی از چشم اندازه ها برای آینده در زمینه یادگیری و فناوری در خاورمیانه دیده میشود، به عنوان یک کلید تکنولوژی و ویژه حرکت به سمت جلو برای آینده است. این کار راه ارتباط یا مواجه شدن مردم با یکدیگر را تغییر خواهد داد.


دوشنبه 96 مرداد 9 , ساعت 12:25 عصر

پروسه تولید تصاویر سه بعدی

همه ما بر این امر واقف هستیم که در دنیای امروزمان علم وتکنولوژی حرف اول را در زندگی بسیاری از ما میزندو اما ما میخواهیم تکنولوژی ای را در این مطلب به شما معرفی کنیم که به طور مستقیم در زندگی مردم ادی دخالت ندارد اما این مسعله باعث بی اهمیت این مطلب نمیشود.دانشمندان در دنیای امروز موفق به تولید یک سری از موادی شده اند که با استفاده از آنها میتوانند در میان تصاویر ساده ی دو بعدی قدیمی یک سری از اشیائی را جایگذاری کنند که در میان این تصاویر دو بعدی یک سری از تصاویر سه بعدی را اتولید و انتشار دهند.اما این نکته را به شما بگوییم که  برخلاف هولوگرام ها که به منبع نور خاصی نیاز دارند ،این سطوح به نور متعادلی برای ایجاد تصویر نیاز دارند .
این سطوح سه بعدی نقش مهمی در تکنولوژی دارند ،برای مثال به کار گیری این فناوری در تلویزیون و گوشی های هوشمند رایج بدون نیاز به پرداخت قیمت های کمر شکن اهمیت والایی دارد .پروژکتورها بدون در نظر گرفتن زوایا می توانند به سطوح صفحات نمایشگر به حرکت در آیند .

 معرفی هولوگرام سه بعدی

شرکت بعد نگار ایرانیان( ایران هولوگرام )  تلاش بسیاری در راستای پاسخ به نیاز های مشتریان در راستای تولید انواع هولوگرام مانند هولوگرام سه بعدی  و انواع برچسب ها نظیر  برچسب ضد سرقت … دارند. محصولات هولوگرامی تولید شده توسط  این شرکت اعتبار و سرمایه شما را حفظ می کند و با استفاده از روش های پیش رفته هولوگرام هایی تولید می کنند که نیاز و امنیت شما را برآورده کند .
با ما در ارتباط باشید و اطلاعات کافی در باب محصولات و برچسب های هولوگرامی و برچسب امنیتی به دست آورید .این شرکت محصولات چشم نوازی را تولید می کند که سبب شگفت زدگی مشتریان می شود .



لیست کل یادداشت های این وبلاگ