سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ بندگان نزد خداوند ـ تبارک وتعالی ـ، پرهیزگارانِ پنهان (ناشناخته) هستند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 97 اردیبهشت 1 , ساعت 12:50 عصر

شیوه بسته بندی محصولات با فویل هولوگرافی

در مطالب قبلی به شما گفتیم که استفاده از هولوگرافی میتواند برای شما در بسته بندی محصولات بسیار موفقیت آمیز باشد.ما در این مطلب برای شما خواهیم گفت که استفاده از فویل های هولوگرافقی در این بسته بندی ها چه تاثیراتی را به همراه خواهد داشت.پس در ادامه با ما نیز همراه باشید.

هولوگرام ها همچنین برای بسته بندی ها جایزه ای در نظر می گیرند و علت آنکه شرکت های بیشتری از فیلم و فویل های هولوگرافی در بسته بندی های خود استفاده می کنند نیز همین میباشد..خمیر دندان ،محصولات آرایشی و مراقبتی مصرف کنندگانی هستند که از عناصر هولوگرافی در بسته های خود استفاده می کنند. در این برنامه، امنیتی که بطور طبیعی توسط هولوگرام فراهم شده از مزایای ثانویه الگوی هولوگرافیست که بصورت سفارشی طراحی شده است و شامل گزینه ی ویژگی های امنیتی است تا بسته را در مقابل قاچاق حفاظت کند.
نوآوری در فیلم های هولوگرافی بدلیل انعطاف پذیری بالا و چشم نواز بودن کاربرد های آن ایده آل هستند در نتیجه، افزایش فرصت های بصری خلاقانه برای بسته بندی و چاپ بمنظور مستحکم کردن هویت برند ها نگاه مصرف کننده را به خود جلب می کند و طرح های پیشین و قدیمی را تجدید می کند. بنابراین ظرفیت پایدار هولوگرافی که برای تجدید و تقوت برند ها ادامه دارد راهکارهایی هستند که نقش مهم تکنولوژی را قوت می بخشند. بخصوص درمورد مسائل مربوط به مقابله با عدم قاچاق و تصدیق هویت کالا، که این ظرفیت اخیرا توسط صنعت هولوگرافی مورد توجه قرار گرفته است که دریافت جایزه برتر هولوگرافی درسال2017 یکی از نمونه های آن است.

مراحل بسته بندی محصولات با هولوگرافی

به گفته ی مانوج کوچار، رئیس انجمن بین المللی ساخت هولوگرام ها پیشرفت های تکنولوژی، هولوگرام هارا به سمت برنامه های بسته بندی سوق می دهد. پایان تقاضای مصرف کننده و جستجوی بسته بندی هایی با مفهوم و طرحی جالبتر، نشان می دهد که هولوگرافی برای اثبات خود تلاش می کند تا تکنولوژی ای بسیار متنوع و انعطاف پذیر باشد. او خود را با فناوری های فرعی متفاوت، پرینت و مکالمه تطبیق می دهد و منجر به ایجاد محصولات و برنامه های جدید میشود.
هم اکنون نسل جدیدی از ساختارهای بصری با جلوه های بصری خاص در حال پیشرفت هستند که تشخیص را آسان و تقلید از آنرا دشوار می کند. در حالی که تکنیک های جدید تکنولوژی، در پوشش و ساخت فیلم برای استفاده از ابزار های هولوگرافی با محدودیت هایی روبرو هستند همچنان به سمت جلو سوق داده می شوند. تکنیک های ابتکاری ویژه، تنوعی نامحدود از جلوه های بصری رنگارنگ سه بعدی که محدوده آن از روشن و جذاب تاویژگی ها و رنگ های گرافیک ظریف میباشد، پیشنهاد می دهند.
شفافیت، نشاط و درخشندگی هولوگرام انرا تبدیل به ابزار بسته بندی شده چشم نوازی می کند. فی الواقع مطالعات مختلفی در این زمینه که تکنولوژی نظر مصرف کننده ای را که در قفسه های مغازه یا سوپرمارکت بدنبال چیزیست راجذب میکند، انجام شده است. این تنها ویژگی است که صاحبان تمام برند ها برای داشتن تقاضای بیشتر برند در بسته بندی های خودبه دنبال آن هستند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ